vineri, 7 martie 2014

Nu uita sa fii femeie

A fi femeie in ziua de azi poate fi o provocare majora. Noi femeile ar trebui sa fim...conforme unui standard nescris, dar bine stiut de toata lumea.
De cand sunt mama nu mai indeplinesc nici o cerinta :)). Am lapte regurgitat pe toate hainele, de multe ori ma imbrac de zici ca nu am oglinda in casa :-p, ies nepieptanata, ma epilez din an in paste, am cearcane in permanenta si lista poate continua la nesfarsit.
Cu toate acestea nu am fost mai fericita nicicand in viata mea, cum sunt acum. Fiecare dimineata este plina de zambete si bucurie (chiar daca noaptea a fost lunga). Nu am cum sa nu fiu fericita cand A are gurita pana la urechi cand se trezeste intre noi si ne mangaie obrajii in fiecare dimineata.

La multi ani! tuturor femeilor care stiu sa aprecieze cu adevarat ce conteaza pentru ele. La multi ani plini de zambete, iubire, imbratisari, tandrete. La multi ani cu zile cu soare si zile in pijamale, cu ciocolata si seriale!

P.S.: Nu uita sa fii femeie asa cum simti, nu uita sa iti asculti intuitia, si mai presus de toate nu uita sa iubesti! (eu cred ca Dumenezeu ne-a creat pentru iubire).

Niciun comentariu: