marți, 2 martie 2010

Ce am mai gatit in ultima vreme.....

Am fost destul de ocupata in ultima vreme ca sa mai puc sa scriu pe blog, dar nu atat de ocupata cat sa nu gatesc. Am testat cateva retete noi. Va las sa savurati pozele;).

Praz inabusit... reteta o gasiti in Good Food numarul din februarie anul acesta (eu am facut mici modificari)
Tarte cu praz si branza feta..reteta adaptata tot dupa Good Food
Lapte de pasare...sa-mi aduc aminte de copilarie
Si nu in ultimul rand Adana Kebab care sa-mi aduca aminte de Istanbul (reteta o gasiti pe internet...evident adaptata cu ce se gaseste la noi in magazine, dar gustul a iesit aproximativ la fel)

Despre Adana Kebab o sa va povestesc mai multe cand voi repeta reteta (si o voi repeta cat de curand).

Sper ca v-am facut pofta;). Spor la gatit!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Adana Kebap arata delicios ....abia astept episodul 2 (ca la 1 nu am fost). :D

Simona spunea...

Comming soon:-p