marți, 11 februarie 2014

9+9 = Iubire

Nimic nu te poate pregati pentru ziua in care viata ti se schimba cu 180 de grade, ziua in care 2 devine 3.
Au trecut 18 luni de cand am aflat ca voi fi mama, si au trecut 9 de cand am devenit. Cred ca iubirea ce a crescut in mine poate caracteriza cel mai bine aceasta perioada. Si stiti ce? Inca creste. Creste pe masura ce creste A. Ieri a implinit 9 luni de viata...9 luni de iubire neconditionata in viata noastra.




"Fiind dusă de unii domni doctori prin maternităţi, am putut să văd lucruri minunate şi să mă lămuresc după ce am văzut multe, multe cazuri. Aşa, de exemplu, acuma ştiu că, după patruzeci şi opt de ore după ce o femeie a rămas însărcinată, ovulul din uterul mamei începe a se înveli cu straturi de culori. Dar cea mai pronunţată culoare este a stratului violet. Orice mamă nu ştie în primele zile sau chiar în primele săptămâni, că e însărcinată; unele bănuiesc, dar nu ştiu sigur. Eu însă văd lucrul ăsta după aura ovulului din uter. Insă, e un lucru tare important pe care femeile nu-l ştiu: toate gândurile mamei se duc întruna, energetic, şi pe stratul violet al copilului ce o să-l nască. Aşa că toţi copiii vin pe lume şi cu moştenirea gândurilor mamei din timpul cât o stat în burta ei. De aceea, când mă uit la copiii de-o şchioapă, care vin cu părinţii lor, mă uit pe stratul violet şi fac repede legătura: mă duc cu ani în urmă şi îi spun ce i-o lăsat mama ca moştenire pe acel strat- gândurile şi vorbele, căci de la mamă se prinde cel mai mult. La copii, când vin pe lume, aura lor e foarte frumoasă căci e toată aurie la vedere; la straturile lor se vede însă cel mai bine violetul." 
Citat din Fenomenul Valentina - Florin Gheorghita, Editura Polirom





P.S. Bucura-te de ce ai in fiecare moment pentru ca nimic nu va mai fi la fel.

2 comentarii:

Roxana spunea...

La multi ani prichindel! sa fie sanatos si mereu voios!

Simona spunea...

Multumim mult Sana!