miercuri, 2 septembrie 2009

1 Septembrie: cadouri si o prajitura deosebit de simpla...Pavlova

Nu, nu a fost ziua mea:-p, stati linistiti. A fost ziua matusii mele asa ca ii mai urez inca o data La multi ani!!!. Binenteles ca a primit o multitudine de flori si cadouri...dar cel mai bun cadou la propriu, as putea spune delicios a fost cel primit de la mine:-p (sau cel putin asa spun cei care au mancat). M-am apucat sarguincios sa-i fac o tarta cu fructe sau un chec, deoarece au fost foarte multi invitati. Doar ca a iesit altceva... Am batut ouale spuma cu zahar si am scapat putin mai mult zahar...si a inceput sa-mi faca cu ochiul deoarece arata ca spuma pentru bezele. Asa ca am copt un blat din bezea timp de o ora si un pic. S-a inmaronit putin deoarece cuptorul meu nu stie sa coaca bezele:(. Am pus deasupra frisca si multe fructe aromate. La mijloc a ramas putin moale iar suprafata a fost crocanta. Cam asta a iesit....


Si in taietura...


Reteta am luat-o de pe http://joyofbaking.com/ acolo arata foarte bine si poza:D. Pavlova mea s-a cam crapat, dar a fost foarte gustoasa si rapid de facut. Va recomand sa incercati si voi;).

Un comentariu:

admin spunea...

arata deosebit de delicios ...

dar sa stii ca sunt suparat ca nu mi-ai pastrat si mie o felie !

trebuie sa te revansezi !