joi, 17 septembrie 2009

Ultimele briose cu afine....


Zic ultimele briose cu afine...proaspete cumparate din piata, pentru ca voi mai face briose cu afine doar ca vor fi de la congelator, din cele puse pentru iarna, ca sa ne aducema aminte gustul verii... Profitand ca am copt niste briose aspectuoase (la gust ii las pe cei care au mancat si vor manca din ele sa-si dea cu parerea :-p) si ca a trecut cam un an de cand prietena mea Teo m-a invatat sa fac briose, am decis sa va povestesc cate ceva despre briosele mele. Va arat cateva poze.
Ca sa va faceti si voi de cap aveti nevoie de o tava pentru briose, si ca sa nu tapetati prea mult tava de niste hartiutze pentru briose. Dupa aceea aveti nevoie de doua castroane; intr-unul amestecati 190 g faina, cu 150 g zahar pudra, jumatate lingurita sare, o lingurita cu varf de scortisoara si o lingurita de praf de copt. In celalalt castron se amesteaca un ou impreuna cu 80 de mL ulei si 80 mL lapte plus o esenta (rom sau vanilie) la alegerea voastra. Se amesteca apoi continutul castroanelor intre ele si se adauga afinele, cam 150 de grame. Apoi se toarna aluatul in tava si se da la cuptor pentru 15-20 de minute pana devin putin aurii deasupra. Puteti sa puneti nuci sau ciocolata in loc de afine sau alte fructe nu prea zemoase.
Daca v-am facut pofta va invit sa incercati;). Spor la gatit

Niciun comentariu: