luni, 28 septembrie 2009

In vizita....la Timisoara

Stiti vorba aceea: "Azi in Timisoara, maine in toata tara"? Ei bine eu am aplicat-o. M-am dus intai in vizita in Timisoara. M-am plimbat prin oras, am baut bere la fabrica de bere Timisoareana (si nu fac reclama :D), si am mancat cel mai bun pate de casa ever....revin cu reteta si poze cand il voi prepara eu.

Mijlocul de transport....si-a facut foarte bine treaba. Comparativ cu Brasovul pot spune ca exista mult mai multe piste de biciclete dar pe unde nu exista strazile sunt prost asfaltate, iar soferii nu sunt civilizati:(.
Deocamdata va las sa va delectati cu cateva poze din minunata noastra Timisoara pana cand veti ajunge si voi in vizita acolo.
Parcul botanic...

Piata Unirii...Nostalgia vremurilor de alta data...

PiataVictoriei...

Raul Bega...Parcul rozelor si scena din parcul rozelor...

Cu alte cuvinte aveti ce sa vizitati daca mergeti, daca nu...sper ca v-am facut rezumatul celor mai importante locuri de vizitat si plimbat in oras.

Niciun comentariu: